25 juni

 
 
Hej mina vänner!

Sitter på jobbet med Jay-Z på repeat i hörlurarna och dricker kaffe som det vore vatten. Det finns en kaffemaskin på jobbet med det där lyxiga, goda kaffet. Njuter av varje klunk.. Får bli sista koppen nu hehe.
Har precis haft lite lunch och då köpte jag och pappa lite thai-mat från Thaivagnen i Hersby. Tog en Pad Thai med kyckling! Alltså, mm.. Mat. Haha! Jag jobbar i två timmar till, sen ska jag antingen åka och träna direkt eller åka till stan.. Dilemma dilemma. Det löser sig. Har hamnat i en svacka så har noll motiviation att träna om jag inte går på grupp-pass, och idag är det inget grupp-pass som lockar haha. Men det löser sig nog. :) 
 
Vad har ni missat då?

Midsommar spenderades med ett gäng vänner hemma hos Clara där jag och Clara hade styrt upp en heldag med lunch och middag och massa lekar! Det var kul, men med det där självklara kaoset lite då och då. Men det är nästan oundvikligt så ingen större skada skedd där. Annars har jag umgåtts med vänner, tagit passfoto och varit med min vovve. Jobbar hela veckan sen är det helg och då blir det väl fortsatt med roligheter för min del ;) Puss!
 
 Vi bjöd bla. på västerbottenostpaj, rostbiff, soltorkade tomater, kötbullar, brödpinnar, ägg med kaviar, färskpotatis, sallad, toast skagen, sill, lax och så vidare.. Till efterätt blev det en supergod tårta med citronsockerkaka+maräng+massa grädde och jordgubbar! Mmm! Dekorerade med Noblesse också (hur gott är inte det för övrigt?) tyvärr inga bilder men tro mig när jag säger att den var lyckad ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0