#adidastribe

 
 
 
Hej! Kom precis hem från en sak min syster promotade för mig nu i veckan och därmed skrev upp oss på. Det var ett ca tvåtimmars-pass med olika löpstyrkeövningar, lite intervaller och annat löprelaterat. Alltså ett träningspass som adidas anordnat. Vi fick även lite bars, en wrap och aloe-vera drycken efteråt! Kändes bra, lite kallt och småjobbigt att köra i regnet men vi klarade det. Sen tog vi bussen hem! Nu ska jag ta ett långt och skönt och framförallt varmt (!) bad innan jag sätter mig ner med en stor kopp te och en ännu storre mattebok :P Ikväll ska jag äta middag hos min mormor och morfar ♥ och sen ska jag troligtvis träffa Niki på en liten prommis! Hoppas ni får en skön söndag, toodeloo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0