summertime

snapshots, @daffipaffi på instagram
 
Hur fint är det inte att sommaren börjar komma fram? Själv har jag legat och glassat i vår trädgård flera dagar i sträck och desperat försökt få den sol som jag inte vågar hoppas kommer stanna. Tydligen ska det snöa på torsdag? Från 20 grader + till snö?! Hur är det möjligt. Igår var jag till och med ute och sprang i shorts? Rena drömmen. 
 
No matter what - låg nyss ute i 30 min men det blev lite halvkallt och molningt så ligger as we speak i min säng och försöker fundera ut när, var och hur jag ska träna.. Gå ut på en lång powerwalk/gå till gymmet för styrka och lite konditionspass.. Svårt ;) Vi får väl se helt enkelt. Skönt med kort dag imorgon + lång helg på det. Sverige♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0