My day

haha sjuukt risiga bilder.. Äsch äsch! Haft en pretty mysig dag idag faktiskt. Varit på bra humör och ja, bara haft en helt okej måndag för en gångs skull haha! Började iallafall i skolan, vi hade lite random lektioner och jag fick jobba på med mitt fördjupningsprojekt och det gick braaao. Sen på eftermiddagen körde vi labb inför Nationella där jag ska ha Kemi, så jag labbade lite med Johan och Bill haha, dock failade vi så det var kanske inte så kul. Får hoppas det går bättre på riktiga Nationella.. Iiih så nervös! Efter skolan drog jag hem och skulle åka och träna men sen kom Bill och jag missade bussen och allt vad det var så det blidde inte så. Sen drog han vid typ sex-sju och då käkade jag middag med min mamma och syster och sen har jag pluggat lite tills nu. Ska fortsätta nu, ville bara slänga in en snabb update! Hoppas ni har det bra. Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

sjukt snygg

2013-03-12 @ 00:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0