Fredag imorgoon!!

 
Hjeelp vad veckan har gått snabbt! Vad skönt! 
Idag har jag varit i skolan, var på asbra humör hela dagen tills en kille i min skola bestämde sig för att kasta snöbollar på mig INOMHUS när jag satt och plugga vilket resulterade i en både dyngsur, iskall och suuur Daphna. Haha! Var bara allmänt irriterad efter det, så drog jag hem till min pappa som äntligen kom hem idag efter typ en månad borta i Thailand och Filippinerna! Så avundsjuk är jag, japp japp. Så lagade jag och min syster middag och så åt vi det alla tre. Det var supermysigt, sen tog jag och min syster en promenad hem. Det är ju verkligen sviinkallt ute!? Vad händer liksom.. Trodde Vintern skulle ta slut. Nu har jag pratat i teflåån typ hela kvällen med Peder och smsat och sådär. Ska typ plugga lite (??! läxor redan liksom) och sen ska jag hoppa i säng, var nästan så att jag missade bussen imorse.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0