Första nationella

 
Heey you! Varit lite för lat för att uppdatera bloggen ordentligt men tänkte slänga in ett snabbt inlägg innan jag börjar råplugga på buddhism som vi har prov på imorgon, sen måste jag även plugga lite till Nationella 2 Svenska skriftliga som vi har på fredag.. Så galet mycket plugg just nu, och jag har inte börjat på något känns det som. 
 
Idag hade vi första nationella provet ever! Aaah! Haha jag var faktiskt rätt nervös men det var inte alls lika svårt som jag hade förväntat mig. Det här var dock bara svenska läsförståelse och jag har väldigt lätt för just det. Men man ska inte ropa hej förrän man är över bäcken haha så tänker inte prata mer om det, blir bara jätte stressad. Hoppas det gick bra iaf :) 
 
Igår hade jag en timmas gympalektion, sen åkte jag hem och så kom Peder så åt vi luunch och chillade så åkte jag och tränade vid tre-tiden. Var där i typ 1 och en halv timma och tränade lite med David och Philip från min gamla klass, det var cooz. <3 Men sen gick jag hem, duschade och så sen åkte jag hem till Clara haha och åt middag med Sally, Ena, Filippa och Clara. Jättespontant och mysigt faktiskt! 
 
Nu ska jag plugga innan jag ska åka och träna vid halv sju. Puss puss puss

Kommentarer
Postat av: <3

hej! tänkte bara slänga in en kommentar haha. kollade igenom ditt blogg arkiv senaste månaderna och tänkte bara säga att din blogg är väldigt bra!! liksom varierat med bilder, kollage, text osv! trodde du skull ha en sån där ostatsig blogg, liksom två inlägg per vecka typ bara en bild och en mening eller nåt men din är väldigt bra! tror den skulle kunna bli väldigt stor om ett tag om du fortsätter så här!
aja det va det jag tönkte säga, ps fortsätt blogga!
kram kram! <3
nej juste en fråga, du skrev att du tänka kanske börja östra. isf, vilken linje?

2013-02-11 @ 20:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0