Min dag

 
Hello readers! Jag har haft en någorlunda lyckad dag och iallafall fått mycket gjort. Vaknade upp imorse och valde att vara hemma på grund av snön och sådär, det var ganska skönt faktiskt. Pluggade iallafall stört mycket hela förmiddagen, tittade på Gossip Girl, sen vid tre-tiden kom Lili förbi så drack vi massa te och snackade om liveeeeet haha! Alltid så mycket problem med oss! Sen åkte jag och min syster på ett pass på gymmet vilket var sjuuuukt givande! Fick fett ont i rumpan haha. Men det var skönt iallafall! Efter det drog vi hem, käkade middag, duschade och tittade på VS. Så stört snygga att det är ett skämt! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur ofta tränar du egentligen? :S

2012-12-07 @ 12:20:53
Postat av: Anonym

Varför tränar du?? asså vad är ditt mål?

2012-12-07 @ 12:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0