Frågor och svar

Var kommer jeansen ifrån?
Svar: Det är dessa jeans och de kommer ifrån Hollister.
  
Hur ofta tränar du egentligen? :S
Svar: Från ungefär 3 veckor sen har jag försökt träna minst 5 gånger i veckan haha och det har gått alldeles uutmäärkt! Annars har jag väl tränat typ 1-2 gånger i veckan, vissa gånger mer och vissa mindre. Men jag mår så himla mycket bättre av att träna så jag prioterar det mer och mer nu, känner verkligen hur mycket lättare livet går för mig då. Det kan låta fånigt men jag blir gladare, piggare och känner mig 100 gånger fräschare.
 
Jag har en fråga! Vem är den snyggaste i din skola tjej/kille??
Svar: Haha vilken elak fråga, jag vet faktiskt inte.
 
Varför tränar du? Asså vad är ditt mål?
Svar: Tjaaa, asså som sagt mår jag bättre av att träna så jag tränar väl för mig själv och ingen annan. Rent utseendemässigt vill jag väl bli tightare typ haha. Är sjukt svag också så vill väl bli lite starkare och få bättre kondis heelt enkelt.
 
Vad ska du ha för nyårsklänning?
Svar: Jag fick faktiskt hem min nyårsklänning för några dagar sen. Är dock liiiite osäker.. Men jag kan säkert visa den när det väl gäller höhö
 
Är du 98a? 
Känner du Lottie (charlotta.nu), Mikaela Matatko, Zara Larsson, Chloe Schuterman ?
Svar: 1. Yees jag är född 1998, jag går dock i nian med 97:or
2. Haha lol. Ja jag känner Mikaela och Lottie, jag och Zara har har träffats ett par gånger, nej jag känner inte chloe:p
 
Vad har du för betyg? Skolkar du mycket? För det känns som det haha och jag har typ hört det
Svar: Haha, jag har faktiskt någorlunda bra betyg tro det eller ej..! Hade riktigt sketna betyg i åttan men jag tog tag i mig själv nu eftersom det är sista året och allt så har höjt mig i princip allt, har dock sänkt mig i ett ämne vilket kanske inte är lika kul hehe. Men så är det, jag har ett halvår till på mig! Angående skolk och sådär så nje jag skolkar inte mycket, det kan hända att jag sover en halvtimma extra eller något och råkar skippa samlingen men det ända vi gör där är att läsa så det blir inte så mycket skada utav det, tar igen det på nollltiiid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0