Snart är lovet slut

mysiga gamla bilder
 
.. Gud vad deppigt! Det har fan gått snabbt. Har inte gjort så mycket faktiskt, och inte gjort alls vad jag hade trott haha. Igår hade jag en supermysig kväll och dag! Började med att Peder kom hem till mig (iihh!!) och så sminkade jag mig, bytte om och fixade håret sen drog vi in till stan för att hämta mina pengar. Efter det mötte vi upp Moa och så gick vi runt i stan för att köpa en födelsedagspresent till Joanna! Sen drog jag hem, käkade lite och packade ihop en liten väska innan jag mötte Ena vid mataffären! Så köpte vi massa mys och åkte hemåt mot henne för att göra i ordning middag. Sen kom Peder förbi och vi hade en mysig middag vi 3. Sen svängde vi förbi Ellen lite snabbt och även Vester senare emot kvällen. När vi kom hem snackade vi en massa och käkade godis haha, luff. Kom hem alldeles nyss och ska sega till mig lite innan jag åker emot Joanna för att käka middag! Thats the plans! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var går gränsen för otrohet för dig? Jag och min pojkvän har lite olika bilder över var gränsen går, han tycker inte att otrohet är att pussa på andra tex kompisar även tjejkompisar men jag tycker det inte är okeej.. Skulle du förlåta otrohet?

2013-03-02 @ 22:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0