2012 - liten lista

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?  Aaaabsolut!!

 Hur har ditt 2012 varit? Både upp och ner, men skulle säga att det var gryymt

Största misstaget iår? För många men vafan, blicka fraaam

 Tror du att år 2013 kommer blir bättre? absolut

 Blev du kär i år? Ja.

Vilket datum från 2012 kommer du aldrig glömma? Många.. Bland annat 3 april, 31 december 2011-1 januari, 15 augusti, 20 augusti, 7 juli, 1 juni.. Haha asså jag har så jävla många datum i huvudet. 

Vad är din största framgång 2012? Mina vänner!

 Bästa köpet? Ingen aning

 Vad spenderade du mest pengar på? Typ onödiga saker haha

 Vilka sånger kommer påminna dig om 2012? This is love, Heads will roll, Tandtråd, där palmerna bor, Girl's just wanna have fun, Trouble on my mind osv osv osv osv

 Vem har du umgåts med mest? Tror det var alla jag var med i somras.. Typ Theo, Li, Jessica, Adiam, Lucinda, Björn, Karl, Carl, Vanessa, Sebbo m.m.. Eller jag vet inte.. Men okej i genomsnitt typ Lucinda, Bill, Filippa, Adiam och Peder kanske? Nee jag vet inte hahah

Bästa minnet från 2012? Hela sommaren typ

 Hur många kysste du? Hehe jag vet inte riktigt, nåra stycken

 Har du haft ett förhållande under 2012? Yes

Är det något du saknade år 2012 och vill ha 2013? Aaa

 Vad önskar du att du gjort mer 2012? Pluggat, tränat och kanske ansträngt mig mer i mina relationer eller vad man ska säga haha

 Vad önskar du att du gjort mindre? Mycket

 Favoritprogram på tv? Hmmmhmmhmhm awkward eller gossip girl 

 Största musikaliska upptäckten? Donnodonnodonno

 Något du önskade dig och fick när du fyllde år? kommer typ inte ihåg vad jag fick haha

 Vad gjorde du på din födelsedag? Var med Victor och min family

 Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Absolut, det finns det väl nästan alltid

 Vad fick dig att må bra? Mina vänner

 Vem saknade du? Ett par stycken

 De bästa nya människorna du träffade? Asså det är för jävla många haha. Men är sjukt glad att jag lärde känna Adiam till exempel

 Vad vill du säga till dig själv inför 2013: DU ÄR BÄÄÄST


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0