Gymnasieval


 
 
 Igår var jag på gymnasiemässan i Älvsjö. Det är så skönt att ha varit där och kollat för nu är jag nästan 100% på vart jag ska gå, det är ju skönt. Man träffade på folk vart man än drog, typ så fort man vände sig om så var det någon man kände haha. Men så är det ju! Iaf, så var det jätteskönt att kolla runt och prata med eleverna från skolorna och sådär. De gymnasierna jag funderar över är Hermods Gymnasium (Samhällsvetenskapsprogrammet med inriktning media, information och kommunikation), Hersby/Gångsätra, Östra Real (Vilket jag iof inte tror men som sagt funderar) och sen har jag några andra små saker haha. Men om ni går i nian och ska välja gymnasium nu så rekommenderar jag er veeeerkligen att dra dit, man känner sig så mycket mer lättad efter det! :) 
 

Kommentarer
Postat av: seb

Östra real är eller var iaf bra :)

2012-11-24 @ 15:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0