Torsdag/Lucia

 
Ahhh ett skämt vad tiden går snabbt!? Vad händer liksom, 11 dagar kvar till julafton! :o Det är helt sjukt, sommarlovet var för typ en halv månad sen?! haha. Nu mår jag iallafall superbra och är på stört bra humör för JAG HAR LÄMNAT IN MIN SISTA SKOLUPPGIFT FÖR 2012!!! ♥ Best feeling eeever! Haha. Idag var jag i skolan i typ en halvtimma, jätteonödigt menmen, sen drog jag och Filippa hem till henne för att käka lite snabbt, sen åkte vi in mot Östermalmstorg och mötte Dana för att vi skulle vara modeller för hennes fotoprojekt, vilket var cozy! Sen åkte jag hem, lämnade in uppgiften (!) och sen åkte jag och min syster och körde ett spinning-pass på gymmet. Jäätte jobbigt haha, vilket var skönt!! Sen körde jag lite lår och rumpa också. Stört skönt, älskar att träna! Sen åkte vi hem och käkade middag och nu har jag duschat osv. Förlåt för lite skev uppdatering förresten.♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0