svar

När fyller du år?
Svar: Jag fyller år den 28 mars! Lääängtar.
 
Asså hur är din relation med peder? Är det inte väldigt skumt att det är Bills bästa kompis?
Svar: Haha.. Peder är min bästavän och det är allt som räknas :p
 
Vad skulle du säga din bästa egenskap är?
Svar: Jag vet inte riktigt, mina egenskaper och min personlighet förändras beroende på vem jag är med. Men jag är väldigt hjälpsam och jag hatar att se folk som är typ ensamma/ledsna. Sen är jag ganska beslutsam och kan lätt bli så att jag vill bestämma vilket kan vara både bra och dåligt haha
 
Alltid undrat hur har du blivit så populär? ALLA vet vem du är
svar: haha wtf tvekar på det.. jag vet inte riktigt jag är som jag alltid har varit haha
 
Hur kom du över Bill? Jag har nämnligen precis gjort slut med min pojkvän och jag känner mig helt förstörd. jag vet inte vad jag ska göra och jag gråter dag in och dag ut. Inte för att jag vill bli tillsammans med honom igen utan för att jag saknar honom, allt var mycket bättre förut.
 
Svar: ♥! Jag förstår dig. Först och främst är det verkligen okej att vara ledsen, man måste bara acceptera det. Varför ska man inte få gråta, käka glass och titta på kärleksfilmer? Efter ett tag kommer den känslan dock försvinna, det kommer inte göra ont längre. Allt händer för en anledning, det finns så himla många andra fina killar därute. Om det verkligen är meant to be så kommer det finnas tecken på det. Det kan vara att du ser honom hela tiden, ni börjar i samma gymnasium, slumpen. Men som sagt, är det inte så det ska vara så kommer det inte heller bli. Jag tror så sjukt på Karma och Ödet och såna där saker. Men ja, DU FÅR VARA LEDSEN! Det är skönt att vara ledsen. Kom ihåg att du har en familj och vänner att lita på. Puss & Kram! 
 
Festar du varje helg?
Vem är ditt värdaste haff?
Hur många har du haffat?
Vem är din bästa vän?
Skulle du ligga med någon ful för 1 miljon kronor?
Tycker du det är fult med genomskinliga tröjor så man ser bhn?
 
Svar: 1. Asså nä, men det brukar väl lätt bli att jag går ut minst en gång i helgen på någon rolig fest eller att jag åker hem till någon kompis men det är inte så att jag känner något tvång.
2&3.  hm det behåller jag nog för mig själv haha!
4. Gillar inte att dela upp det sådär jag har flera stycken. 
5. that would make me a whore so no
6. Njaeeoo jag vet inte riktigt beror väl på Bh:n och tröjan
 
Vad har du för vinterjacka?
Svar: Just nu har jag denna men den är dock lite kall hehe.. Får se om jag införskaffar mig en ny, har ju även några gamla stycken från förra året och året innan men som sagt, just nu är denna aktueeelll. Den kommer från Boomerang och kostar 2,900 om jag minns rätt. aj lajk it, haha ser typ ut som harry potter men its cozy. 
 
Vad tycker du är en snygg outfit i vinter?
Svar: Kan göra något mysigt collage och lägga upp :)
 
vilka bloggar läser du / kollar in på ibland? säg aalla behöver verkligen bloggtips, hittar aldrig några bra
Svar: Är jättedålig på det där, läser typ inga bloggar.. Men kan hända att jag brukar klicka in på Lotties, Sallys, Enas och Andreas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0