Plugg

 
Heeye! I måndags hade jag ett jättejobbigt muntligt föredrag då jag skulle prata om en sak i ungefär 7 minuter vilket är vääldigt lång tid, och man får inte göra det tråkigt, så man måste alltså säga intressanta saker i över 7 minuter! Aah. Jag hatar verkligen att hålla föredrag haha, och det var inte ens meningen att jag skulle göra det men jag tog tag i mig själv och så läste jag upp det inför hela klassen. Jag var jättenervös och jag tycker själv det inte gick så bra men alla sa åt mig att det inte var farligt alls och att det var bra så får väl lita på dom haha! Efter det hade vi matteprov och jag fick psykbryt så sprang ut därifrån och kom tillbaka efter en halvtimma och körde på hahah. Skit skumt. Men det gick väl helt ok! Sen åkte jag och tränade med Andrea :)
 
Idag åkte jag till skolan och hade typ en lektion vilket var jätteovärt haha, men jaaajaa är på jättebra humör som jag alltid är nu för tiden (tror det beror på att jag tränar mycket to be honest) så det var ingen fara med det. Nu är jag hemma och pluggar och dricker te, ska byta om nu och pallra mig till gymmet. Puss på er.

Kommentarer
Postat av: *hemlig*

och pga din älskade syster

2012-12-11 @ 17:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0