plugg, plugg, plugg

Heeey baabeeees!
Sitter just nu och kämpar med en uppgift jag ska lämna in imorgon och jag fattar noll.. Peder försöker hjälpa mig men som sagt förstår jag ingenting hahaha är så lost bara. Sjukt skoltrött, känner bara att allting vi lär oss är onödigt även om jag vet att det egentligen inte är det. Det är så tröttsamt bara! Kan inte längta mer tills vi äntligen får lov. Betygen sätts också nästa vecka, fuck vad nervöst. Har sjukt mycket att göra tills dess. 
 
Idag har jag iallafall varit med Isabella, bakat bullar, tränat och pluggat. Standard haha! Hoppas ni har haft en bra dag, ni kanske kan bli liiiiite bättre på att kommentera bara.. ;) Pusssss

Kommentarer
Postat av: Anonym

:)

2012-12-04 @ 09:32:19
Postat av: Anonym

Haha hjäälp vad gott! Kan tänka mig att du är the perfect housewife!

2012-12-07 @ 12:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0