JULAFTON!!!!!!

min fina syster
 
Ihhhh!! Efter ett års väntan är julafton äntligen här igen, hihi! Älskar verkligen juleen. Jag och Elli vaknade upp väldigt tidigt, eller jag gjorde, så gick jag upp och väckte henne så gick vi ner tillsammans, käkade frukost och öppnade alla våra presenter. Jättecooozy. Efter det så bytte vi om, fixade oss och väntade på mammsen. Sen åkte vi alla tre till mormor och morfar där våra kusiner väntade så åt vi jul-lunch, tittade på kalle anka, öppnade mer presenter och fikade. Nu har jag preecis kommit hem och är rätt trött 2 be honest haha. Är nöjd med dagen och kan inte längta mer tills nästa år haha! Ska bara överföra och redigera de få bilderna jag faktiskt tog idag sen kommer de upp här på bloggen. Puss puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0