ÅR 2012 - Januari till Augusti

Januari&Februari 2012:
 
Hmm.. Hade utegångsförbud hela Januari och Februari månad till att börja med haha. Spenderade typ all tid med att gå på promenader med Billaaan haha. Vad gjorde jag meer..? Gud jag kommer typ inte ihåg. Jag mådde väl rätt bra då tror jag, tror inte heller något särskilt hände haha. Juste ja, John och Edward hade en tour i Sverige i Januari, då åkte jag runt i Sverige med Filippa haha. Det var stört kul, det var första tecknet vi fick på att de kom ihåg oss och så vidare också. Efter typ 5 månader? Helt sinnesjukt. Världens finaste killar
 
Mars 2012:
Jaaaaaa duuu, I mars fyllde jag ju år först och främst :D Hehe! Men Mars var jag typ också bara med Filippa och Bill, även här träffade jag John och Eddyyy! Var i Dalarna med Nelly när alla andra var på Avicii... hahaa Nothing special 
 
April 2012:
 
Hmmm.. I början av April blev jag tillsammans med Bill typ officiellt haha. Sen åkte jag till LA, aahh. Bästa resan ever. <3 Kommer inte ihåg så mycket mer. Joooo, valborg!! Det var en otroligt rörig kväll haha där jag skrek och grät i ena sekunden och sen döskrattade i andra.. jätte skeevt!
 
Maj 2012:
 
Jaaa jag vet jättekonstiga bilder men har inte min gamla dator så det här är lite bilder jag hittade på min telefon ifrån maj typ.. Haha! Här började det väl typ bli soligt? Jaja, life was well pretty good tror jaaag. Gjorde inget särskilt i maj. Bråkade jäättemycket med Bill så umgicks jääättemycket med mina underbara vänner. Här började man väl typ kunna ha bara ben och ha ute-picknicks och sånt. Coozy!
 
Juni 2012:
 
Fick sommarlov, jag och Bill gjorde slut, vi hade en jättemysig klassmiddag vi tjejer, jag hängde jääättemycket med Filippa, Anton, Noel, Assar, Ousman, Linus, Emrik och Brian... Hmmm jag kommer inte ihåg så mycket men jag njöt väl typ mest av sommarlovet haha. Mådde nog som sämst den här månaden tror jag. Midsommar spenderade jag med Lili :D <3
 
Juli 2012: 
 
Lärde känna världens bästa Adiam och började hänga i stan och lärde känna alla människor därinne. Var på fest bokstavligt talat varje dag tror jag. Haha! En jääätterörig men ändå jättebra månad. Jag vet inte riktigt jag mådde både bra och dåligt men jag tror jag undvek det dåliga så jag mådde så sjukt jävla bra för jag tänkte inte på något i somras haha. Världens bästa sommarloov! Åkte till Cannes i en vecka också :) 
 
Augusti 2012:
 
Augusti var väl rätt likt Juli. Jag var alltid inne i stan och festade med Adiam och Lucinda. Lärde känna så många nya underbara vänner och hade alltid det så kul, trots fleeeera misslyckade händelser haha. Fick lite utegångsförbud då och då också hehe. Åkte till Mallorca med Filippa, en av de bästa resorna i mitt liv, det var så nedrans roligt och jag kommer aldrig glömma det i hela mitt liv. Vi hade det verkligen hur bra som helst! Skolan började och då började även jag må sämre igen haha.. Vi åkte till Hustegaholm med klassen också vilket blev totalt misslyckat för min del. Men men! En bra månad over all :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0