23 DECEMBER

I fredags :) (jag vet, jätte tråkiga bilder)
 
Förlåt mina vänner! Har helt glömt bort bloggen. Det är fan den 23 december, det är helt sinnessjukt! Julafton IMORGON. Aaaah. Jag och min syster kommer vakna upp helt ensamma i hela huset och så kommer våra julklappar vänta på oss, sen ska vi göra i ordning en frukost och sen kommer mammi hem och då ska vi åka till mormor och morfar för att fira juuul. Så mysigt :)
 
Men hm, vad har jag haft för mig.. Min skola fick lov i fredags, efter det åkte typ alla tjejer i nian hem till Emma (vi är typ åtta stycken så det var inte så farligt haha) på brunch! Så himla mysigt, hon och Gabrielle hade gjort det hur gosigt som helst. Så där var vi i några timmar och hade det allmänt kul. Efter det åkte jag och mötte Peder för att byta julklaaappaar hehe. Sen åkte jag hem, sminkade mig osv, åkte och mötte Adiam, Zara och Lucinda sen så drog vi hem till Lili där det var lite folk. Det blev lite kaos ett tag men det mesta är lugnt nu haha. 
 
Igår kväll åkte jag hem till Adiam med Luci och så bytte vi julklappar, cooz. Åkte hem vid tolv och sen kom jag hem och somnade vid 1-2. 
 
Imorse vaknade jag upp, åt frukost, pallrade mig till gymmet och gick en promenad hem. Sen städade jag heeela mitt rum, grovstädade verkligen, så allt luktar gott och allt är jättefiiint nu hihi. Love that feeling! Sen har jag och min syster bakat pepparkakscupcakes (farligt goda) och haft det myysiiit. Nu ska jag, elli och mammi käka middag. Puss puss! 

Kommentarer
Postat av: Laura

Åh! Allt låter apamysigt!!!! Vill vara med er på julaftonsmorgon och äta pepparkaksmuffins!!!! YUM! Vad duktig du är med gymmet, när jag kommer hem kan vi gå tillsammans! Vill även ha mer uppdateringar här på bloggis, minst ett inlägg per dag TACK! xxx

2012-12-23 @ 22:34:46
Postat av: Anonym

Vart har du köpt den röda klänningen?:)

2012-12-24 @ 20:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0