My birthday

Djurgårdsbrunn
 
Heej! Igår fyllde jag år. Jag har aaaalltid älskat att fylla år, världens bästa dag på året. I år kändes det dock inte lika mycket, ska jag vara ärlig så kändes det inte ens som jag fyllde år haha! Menmen. 
 
Jag började iallafall dagen med att åka och äta brunch/lunch på Djurgårdsbrunn med min fina pappa. Så god mat och fint är det där, älskar djurgårdsbrunn.  Carl-Philip och Sofia var där också haha!. Kändes lite spännande att stå och ta mat med prinsen himself bakom mig. ;) 
 
Sen åkte jag och pappa och hämtade upp massa ballonger och annat skojigt som jag skulle ha inför kvällen (min födelsedagsfeeeeest woopwoop), sen åkte jag hem och fixade och hade mig. Mot 9-10 tiden kom alla hem till mig och vi höll igång riktigt länge faktiskt! Hade en rolig kväll, med alla mina vänner, och fick sååå fina presenter. Har verkligen så fina kompisar. Nu har jag spenderat morgonen med att städa och nu ska jag föööörsöka plugga lite. Men är så galet trött. Hoppas ni får en bra och mysig söndag iallafall! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0