autumn leaves

 
Hejhej!

Sitter i vardagsrummet med en lampa tänd och Paradise Hotel på fullskärm haha. Insåg inte förrns nu att det faktiskt är Måndag idag! Känns som en äkta slapp-söndag.. Menmen. 
Idag har jag faktiskt gjort relativt mycket. Jag och Vendela har ett arbete tillsammans i skolan då man bl.a. ska interjvua ett företag så vid halv elva åkte vi in till stan! Sen begav jag mig hem för att käka lite lunch och sen vidare till tandläkaren (som f.ö var så onödigt då min tandläkare var lika okunnig som jag angående mina tänder.. hello it fucking hurts). Sen åkte jag och mammi och handlade lite mat och såååå, sen åkte vi hem och jag käkade (igen hehe) och åkte och tränade. Sen har jag packat lite och duschat och sådär.
 
Imorgon bitti beger jag mig till London för att hälsa på min syster. Ska bli supermysigt och hoppas jag får lite nödvändiga inköp gjorda. Har t.o.m. en lista! Då är det allvar.. Annars är mitt liv inte så superhändelserikt. Längtar tills halloween! My costume is under construction... ;) ♥

Kommentarer
Postat av: Laura

hahaha dog av skratt åt "hello it hurts"

2014-11-22 @ 17:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0