9 nov

 
 
Godmorgon/hej!
Jag har faktiskt precis ätit lunch så för mig är det inte direkt morgon men för er bakfulla stackare så är det nog det.. Hej på er iallafall :)
Jag ska skynda mig iväg till Gåshaga snart då jag ska hem till Ella på en födelsedagsbrunch! Supermysigt. Måste bara få på mig lite kläder he-he..
 
Igår kväll var jag och bowlade med Sanne, Hanna och Joanna. Hur kul?! Var så många år sen jag gjorde det haha, så det var faktiskt supernostagliskt. Efter det åkte vi hem till en kille som heter Gustav, det var trevligt och kul att träffa några ansikten som jag inte sett på länge! Jag åkte hem i en taxi vid halv tre och somnade på direkten. 
Hoppas ni har haft en bra helg oavsett vad!
Nu ska jag gå och klä på mig innan det blir alldeles för sent :)
 
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0