wednesday

» Mauro Scocco - Till dom ensamma 
"det verkar som kärleken, är till för några få
när du bäst behöver någon, är det ingen som orkar höra på"
 
Alltså, that song ♥   fin, blir aldrig gammal!
Just nu sitter jag iallafall i min fantastiska säng och dricker en kopp te. Kan chilla ett bra tag till innan jag behöver dra på mig jeansen och släpa mig till skolan... Sen jag slutade sminka mig/fixa håret/för övrigt bry mig i skolan så har jag hur mycket tid som helst känns det som. Behöver cirka 10 minuter plus minus som marginal att ta mig till skolan, mitt skåp och min lektion. Behöver 30 minuter att i lugn och ro dricka kaffe, äta något och vakna upp. En timme är med andra ord perfekta tiden att gå upp innan jag börjar. Idag vaknade jag 06.20, började 9.00, så har haft en väääldigt fridfull morgon och legat här i sängen ett tag hehe. Den här veckan har gått rätt snabbt, två dagar kvar sen får man för guds skull ta heeelg! Min helg kommer bli toppen för min fina bebiskusin kommer och bor hos oss över helgen och det kommer bli hur mysigt som helst. Ska gosa ihjäl mig :) Älskar bebisar haha! Nu ska jag iallafall börja ta mig upp ur chillpositionen så jag inte är för tråkig i skolan :p Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0