Quickie

Hejhej, hoppas det är bra med er få som orkar kika in här trots min ostabila uppdatering.. :) 
Med mig är det bra iallafall, är dock lite trött på grund av lite för lite sömn inatt.. Igårkväll var jag och firade en kille som fyllde år och det var faktiskt superkul! Roligt avslut på lovet :) Har det dock lyxigt med en studiedag imorgon så jag har en kväll till. Den tänker jag dock använda till något så enkelt som bio med min bästavän och sen hem och mysa med familjen. Är seg och det känns som det enda som orkas med idag. Nu börjar magen kurra och jag ska ta något att käka. Lutar åt en avocado-smoothie, mums! Nya cravet. Älskar det så mycket. Tips: Gå till Joe & The Juice och beställ en avo-shake. Bli inte rädd av innehållet eller namnet, det smakar vaniljglass. Gudomligt!
 
Fina Clara & Tilda igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0