q/a

Jag undrar om du är nöjd med ditt gymnasieval? Hade du många val, isf vilka? Hur valde du?
 
Svar: Mjaaa. Nöjd med val av inriktning, lite mindre nöjd med skolan. Har nog att göra med att jag fick en halvtaskig start. Men, jag skulle inte valt om Hersby om jag fick chansen utan vågat välja en skola i stan. Men jag var nog lite för feg och lite för lat för det. Bor trots allt extremt nära Hersby, så det väger ju till stor del så att skolan hamnar på plus-sidan. Jag hade fyra val! 
Ekonomi/Juridik på Hersby, Sam/Media på Värmdö Gymnasium, Sam/Beteende på Hersby och Sam/Media på Östra Real. Jag vet dock inte vilken ordning, bara att Ekonomi/Juridik var första. :)  Det var så länge sen, haha. Ni 98:or som valt Hersby nu tror jag dock kommer ha en grym gymnasiegång när 96:orna går i trean. Tror också att det blir så sjukt mycket vad man gör det till. Försök att inte bry er om så mycket. Skit i att ni är yngst och låt ingen köra över er ;) Good luck have fun! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0