2014

Hoppas ni hade en bra nyårsafton och har haft en bra start på era år! Jag hade det super på nyår :) 
Umgicks med massa och hade det väldans kul faktiskt. 
 
Lite bilder ifrån mitt nyår :)
 
Idag vaknade jag rätt sent, åkte in till min tandläkare vid Globen där det blev lite kaos för jag hittade inte så jag virrade runt i cirkus 40 minuter.. Efter jag äntligen hittade så gick jag dit och efter det åt jag snabbt en Questbar för att bli på bättre humör haha. Sen åkte jag mot stan och köpte en dagbok! Efter det åkte jag hem, åt lunch och sen iväg och tränade. Nu har jag precis ätit middag och är väldigt trött... Vet inte om jag stannar hemma ikväll eller om jag gör något roligt uuuuuteeeee... Hade snackat lite med Gabrielle och Lili men vi får se! Hoppas ni får en mysig kväll iallafall :) 
 
 
Haha lökig efter ett gympass..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0