11 januari

Den andra bilden är inte från igår men tyckte den var coz så den fick hänga med :)
 
SHIT vad mycket snö det är ute! Vaknade upp till ett vinterland, verkligen. Trodde aldrig den skulle komma haha.. Vaknade iallafall upp, käkade frukost sen har jag latat mig ett tag men tänkte pallra iväg mig till gymmet snart för lite kondition + rumpa. Woopwoop! Inte så taggad egentligen men vafan, bara att göra det. :)
 
Igår hade jag en superkväll med Tilda, Clara (som båda två äntligen kommit hem tack gode gud) och Gabbi. ♥
Vi käkade middag och sådär hemma hos Clara och hade det lika roligt som aaalltid. Idag ska jag träna, plugga och troligtvis träffa Adiam. Men vi får se, mina planer har en tendens att alltid ändras haha. Hoppas ni får en bra lördag allafall! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0