(24) 25 DECEMBER

 
Hej kärlekar! Hur mysig är inte julafton? Näst bästa dagen på hela året (28 mars tar nog hem vinsten..).
Mår automatiskt bra. Hade en helt underbart bra julafton med min familj och släkt och massor av mat och godsaker. Min stackars kropp la på sig minst 5 kilo, utan tvivel... Åt tills jag inte kunde röra på mig haha! På vårat julbord idag var det faktiskt massa gott och nytt. Vi hade såklart det klassiska som prinskorv, hemmagjorda köttbullar, olika sillar, julskinka (blä), lax, janssons frestelse, potatis osv.. Men även en chevrecheesecake, västerbottenostpaj, potatisgratäng, lite olika röror, brie och kex, bröd och ost, en vegetarisk julskinka, blomkålsbullar, sallad och så vidare.. På dessärbordet var det bl.a. pepparkakscupcakes, saffransbullar med vit choklad, chokladtryffeltårta med saffranstopping, pepparkakor fylla med pistagekräm, ingefärscheesecake med kardemummabotten och massor av kakor. Om jag njöt? JA. 
 
Fick även en helt underbar egen Macbook Air i julklapp av min mamma. Är så nöjd! Vilken tur jag har det, som kan få fira julafton såhär. Idag ska jag åka hem till min pappa och fira med mina systrar. Dock ska alla dem ut sen, precis som en stor del av mina kompisar.. Önskar verkligen jag kunde följa med, men men... 2 år kvar! Jag överlever nog, får titta film med pappa eller något istället.. Haha. Hoppas ni har haft en underbar jul! Puss

Kommentarer
Postat av: Robex Lundgren

mysigt

2014-12-26 @ 13:04:02
URL: http://ghgumman.blogg.se/
Postat av: Josefine

Trevligt det ser ut!

2014-12-26 @ 13:06:52
URL: http://wellwhynot.blogg.se
Postat av: Trees, mamma i London

Ser jättemysigt ut!! :)

2014-12-26 @ 13:16:55
URL: http://mangofisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0