HEJ!

 
Några bilder ifrån fina Grekland!
 
Hej hej hej hej x 1000!

Vad har ni missat? Jag har haft världens mest fartfyllda, eventfyllda, knasigaste och roligaste vecka i Grekland med 4 av mina absolut närmaste vänner. Njutit av (nästan) varenda sekund och spenderat många timmar skrattandes och endast några få faktiskt sovandes. Kom hem den 10:e och började direkt den 11:e med en mattekurs som höll på en vecka. Nu har jag börjat tvåan och börjar komma in i skolrutinerna. Hade skolfoto idag, men det gick väl som det gick. Är det någon som någonsin har blivit bra på ett skolfoto? Borde få pris isåntfall. Imorgon har min älskade Clara avskedsfest tillsammans med Micke inför deras resa till Spanien den 30:e. Hur sjukt? Lili åker samtidigt och jag kan inte för mitt liv förstå hur jag ska klara mig utan mina två bästa vänner i samma stad, samma land?! Iallafall - så morgondagen lär bli lite hektiskt med fixande fram och tillbaka. Det börjar åtta och jag längtar! Maskeradtema, och min mask är faktiskt inhandlad.. Kan säkert lägga upp en bild på mig imorgon om ni tycker det skulle vara kul! :) 
 
Några nya som börjar gymnasiet? Har ni några frågor? Alltid nervöst att vara ny och yngst haha..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har precis börjat på hersby nu... Jag undrar hur du kände när du precis börjat 1:an? Och om allt blev bättre och bättre med tiden? Och isåfall hur lång tid det tog innan allt kändes bra? Just nu känns det nämligen sådär och ja... Hoppas verkligen att det blir bättre. Har du några allmänna tips nu till 1:an också? :)

2014-08-22 @ 23:06:10
Postat av: Anonym

vilka fina bilder :)

2014-08-24 @ 12:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0