Work out

 Favvomaskinen
 
Tjolahoppppp. Hoppas alla hade en skön/rolig fredagskväll. Igår var jag i stan med Clara efter skolan, käkade lite på Joe and the juice (Ärligt, det finns inget som slår det. Skulle äta där alla dagar i veckan if possible) och gick runt lite i affärer. Hittade däremot inget jag letade efter :/ Någon som vet vart man kan hitta en snygg kjol?
 

Jaja, sånt är livet. Efter det var planen hem och vila lite innan jag skulle åka och träna men jag somnade i min säng och att vila lite blev att sova i två timmar. Haha! Jaja, sånt är livet.. Antar att min kropp krävde lite extra sömn igår. Sen åt jag iallafall en god middag som bestod av pulled chicken. Men - hade lite överskottsenergi och klockan åtta tog jag mig till gymmet och tränade till halv tio ungefär. Hur skönt som helst! Gymmet var tomt och jag kunde gå runt och klämma lite på olika maskiner som jag inte testat förut. Nu vet jag exakt hur jag ska lägga upp mitt nästa gympass, hehe.. Nä, men det var jätteskönt och fick in ett bra flyt.  Sen åkte jag hem, drack lite te och åt ananas! En och annan chokladbit slank ner också, men vad fan, är det fredag så är det ;)
 
Nu har jag precis gått upp och ätit lite frukost och ska snart ge mig ut och försöka springa. Har dock haft en skada nu i några månader som vägrar försvinna, så vi får se om den är på min sida idag... Annars får det bli en snabb powerwalk på en mil. Men som sagt - we'll see. Vid två kommer släkten och ska fira mig lite i efterskott och ikväll ska jag hem till TIlda. Update you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0