kom precis hem

 
Som rubriken säger kom jag precis hem från ett jävligt jobbigt träningspass and I ♥ it! Tränade exakt likadant igår också, eller ja inte samma övningar men samma ansträngninsgrad och det är underbart. Vill verkligen komma igång med träningen igen! Kommer ni ihåg när jag hade träningsmani och var på gymmet fem dagar i veckan MINST? åååh. GooOooD times! Borde börja med det igen, mår ju 104214 miljarder gånger bättre av det och är mycket gladare. Så tråkigt att vara suur när vädret är så feejnt. Idag åkte jag hem på lunchrasten, solade 1 timme, åkte till skolan och sen efter skolan låg jag och solade.. Mysmysmys! Ska städa mitt rum, duscha och käka middag men vi hörs sen. Ska slänga upp ett inlägg senare ikväll också! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0