5 saker ni inte visste om mig

 
- Jag ääälskar att läsa.. Att sitta med en bra bok i sängen, lite mysmusik i bakgrunden och en kopp te är typ det bästa jag vet.. Haha låter som en gammal tant men det är ultracoz.
 
- Jag spräcker min Iphone jämt och ständigt.. Måste ha spräckt den över 30 gånger. Har den inte en spricka så är det inte min iphone
 
- Har redan maaassa namnideér till mina barn haha! Vill ha en kille och en tjej. Är det en kille ska den heta antingen Leo, Love, Anthony, Nils, Lucas, Noah eller Hugo. Är det en tjej ska hon heta antingen Samantha, Cassandra, Anastacia, Danielle, Ametist, Nicole eller Blake! 
 
- Jag ♥ Hiphop och Rap haha! Älskar Macklemore, och Eminem. Mmhmhhm! Annars lyssnar jag på lite rörig musik och lite random artister. Har en hel lista full av sån musik haha! It's EPIC
 
- Jag vet inte om jag skulle kalla mig gråtkänslig eller inte.. För jag gråter vääldigt vääldigt vääldigt sällan men när jag väl gråter så är det åt ingenting stort utan då är det massa skit jag samlat på mig i typ flera månader och så en dag när jag kanske ser att mamma har köpt morötter istället för gurka så gråter jag. Haha wierd

Kommentarer
Postat av: sally

ÅÅhh vilken fejn bild på dej

2013-05-28 @ 19:32:16
URL: http://salliepersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0