shoes shoes shoes

 
det här kanske ni inte visste men jag är helt obsessed med skor. Ni ser de röda & lila klackarna som är likadana som är de två första på andra raden? De kommer ifrån Guiseppe Zanotti och är mina absoluta drömskor just nu.... Hur fina? Vill gråta när jag ser dem haha. Guiseppe Zanotti har faktiskt helt sjuka skor, så minst ett par skor ska jag äga från dem under min livsstid. De vita sneakerserna med guldspännen har jag också kikat på så länge, de är ju väldigt speciella men sjuukligt coola? Finns i svart också. De vita på första raden och tredje bilden är också därifrån och likaväl de svarta  klackarna med guldspännen. Så fort jag blir rik så ska jag skaffa en stor stor stor garderob fylld med skor. Ballerinor, Boots, Pumps, Sneakers, Wedges and so on.. Mest förälskad är jag väl i högklackat, och är ganska säker på att när jag blir vuxen så kommer det inte gå en dag utan att jag går i högklackat haha! 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart kommer kängorna på andra raden längst till höger ifrån? :)

2013-08-15 @ 15:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0