Hej gulligull!

 
Hej! Sommarlovet har väl varit igång i ungefär en vecka och det kanske inte har varit den bästa starten men vafeän, det kommer det kommer haha. Vädret har ju varit lite sisådär men tror det löser sig nu. Jag vet inte riktigt vad jag har haft för mig, varit med kompisar och varit hemma vartannat. Men har väl haft det okej, bra vissa dagar och dåligt andra haha! Men igår kväll var jag iallafall med Lucinda, åkte och köpte sushi och lite annat gott så åkte vi till Torsviksbryggan och det var såå mysigt. Där satt vi till runt 10-tiden och det kom lite folk då och då. Mysig kväll men lite kall. Vid tolv mötte jag Adiam lite snabbt och så satt vi och snackade. Idag har jag jobbat, solat och varit med Nelly i stan. Nu ska jag käka middag med min mamma och så får vi se vart kvällen tar mig haha!

Kommentarer
Postat av: Seb

Haha hejhwj :D
Var där faktiskt i dag.

2013-06-19 @ 21:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0