5 (onödiga?) saker om mig

 
Jag har sjuk beslutsångest om ALLT. Det kan vara allt ifrån vilka strumpor jag ska ha till mer allvarliga beslut. Därför hatar jag att ta stora beslut och vill hellre att folk ska ta beslut åt mig. Verkligen helt oavsett vad det handlar. För jag ångrar mig nästan alltid bara för att jag vill veta hur det skulle bli om jag valde något annat. Det är sjukt svårt för mig haha
 
- Jag älskar att baka! Blir jättelugn av det haha. Typ när jag är ledsen/sur är det så skönt att baka
 
- Paradise Hotel Danmark is my life när jag har tråkigt. På bara några dagar har jag sett 45 avsnitt.. Illa. Men haha, its so funny
 
- Mitt liv är typ lite rörigt just nu och jag håller på med att försöka att inte bry mig om något haha och bara njuta av lovet
 
- hatar att se gamla bilder från när jag hade jättelångt och tjockt och helt obehandlat hår.. får lite panik haha
 

Kommentarer
Postat av: Seb

Aha... Okidoki
Den första punkten låter ju lite sisådär va?..
Träna på det för det är ingen smurf egenskap ;)
Kan bli irriterande i längden för den som tar besluten.

Baka var ju skiit gulligt haha

2013-06-23 @ 22:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0