Svar på en fråga

 
En fråga ang. din träning, åker du och tränar själv? för jag har själv lite problem med det för jag vill verkligen inte åka och träna själv, jag är för sällskapssjuk haha men skulle gärna vilja! jag vet inte, det är väll antagligen så att jag inte har gjort det någon gång förut och tror att det är värre än vad det egentligen är osv, tackk för svaar! :)
 
Svar: Heej! Ja, jag hade också lite problem med det i början haha. Men egentligen, varför ska man vara sån? De flesta tränar ju själv, plus att jag tränar 100x bättre själv än med någon annan haha. Men när man är på gymmet bryr man sig bara om sig själv eller hur? Du skulle aldrig kolla på någon omkring dig och tänka: "Oj vad hon är ensam!". Men det går över i slutändan, ta bara tag i dig själv och tänk att den enda som kollar och fokuserar på vad du gör är DU

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej Daphna, min klasskompis tror inte på att du är min kusin... Kan du bara skriva att du är det till henne... Hehe :)

2013-01-18 @ 10:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0