Sponsrat inlägg: Telia HBO

 
Tror alla som läser min blogg vet vad Sex and The City är, am I right? 

Jag totalälskar iallafall det, har sett de båda filmerna och alla avsnitt typ 100 gånger haha. Vill typ vara Carrie Bradshaw.. Hennes garderob! Varenda tjejs dröm.
 
För er som inte vet vad Sex and The City handlar om är det i princip om 4 kvinnor som lever sitt liv i New York City. Det är Carrie, Samantha, Charlotte och Miranda. De stöter på lika många motgångar som medgångar. Det händer saker hela tiden och ja, det är iallafall min typiska idé om hur det ser ut som en snygg fashionista i New York haha.
 
Om vi nu ska gå över till rubriken, Telia HBO. Där kan man då bland annat se massa avsnitt av just Sex and the City (min personliga favorit) men också massa andra olika serier. Sex And The City kan då ses med HBO som sagt precis som många andra program i Telia Digital TV. Sååååå, mitt tips till er.. Just nu kan man skaffa HBO gratis i 6 månader via Telia Digital TV! Hur grymt är inte det? Skulle inte missa den chansen.. :)
 
Läs mer och beställ HBO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0