Q/A

Hörde att du och bill var tillsammans igen!! :D Grattis
Svar: Hehe well then you got that wrong, det är vi eeej 
 
Kan du lägga upp en snygg outfit? Ska shoppa i helgen och vet inte riktigt vad jag vill ha hehe.. Vad skulle du köpa?
Svar: hehe skulle tycka den här outfiten var suuperfin. älskar marc-jacobs smycken
 
Howz your loovelifeeee hehee?
Svar: Weeeeeell 2 be honest är mitt lovelife pretty dead at the moment, är ganska singel men vafan det är inget att deppa över haha. Har typ 70 år på mig att hitta rätt man för mig så tänker inte som femtonåring deppa över det ;) Så länge har jag så kul jag kan som singel haha!
 
Vad är dina framtidsplaner? Jag tycker det är så himla svårt att veta med tanke på gymnasiet nu och allt.
Svar: Åh jag veeet! Jag håller med dig helt och hållet, är jättesvårt verkligen. Men egentligen, hur viktigt är gymnasiet? Det är universitetet som spelar mest roll i stort sett eftersom det är då man går vidare till jobblivet. Det finns i och för sig de som hoppar av gymnasium och allt sådant men nu pratar jag från min synvinkel. Jag tänkte gå klart gymnasiet, efter mina tre år ska jag ut i världen och resa, precis som min syster Laura har gjort. Hon åkte till Frankrike, Antibes för att jobba på en lyxyacht som personal. Just nu är hon på en båt som heter Lady Lara (googla det, helt sjuk båt) och dom befinner sig i Karibien at the moment. Hon har varit princip överallt och hon lever verkligen drömmen, så jag ska göra som henne. Sen kommer jag väl tillbaka efter ett år eller två, sen vill jag plugga vidare. Antingen i USA eller i Sverige! Jag tror jag vill jobba med PR och sånt när jag blir "stor" iallafall, men tycker typ jag är för ung för att bestämma såna saker nu. Gymnasievalet är iallafall det svåra valet som är aktuellt nu och det lutar mot Lidingö Gymnasium. Men har ingen aning..

Kommentarer
Postat av: Vittra-elev

Jag går i vittra och jag måste bara säga kan ni SNÄLLA bli tillsammans igen, man ser att ni båda gillar varandra och sådär. Vad är anledningen till att ni inte ska vara tillsammans lixom?

2013-01-07 @ 13:22:57
Postat av: Anonym

Var kommer kläderna i kollaget ifrån?

2013-01-12 @ 18:09:48
Postat av: Mimmi

Hej Daphna!
Kan inte du göra fler collage med fina kläder? Du har jätte bra klädsmak!
kram

2013-01-12 @ 19:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0