några frågor, mina svar

 
Hur länge hade du din tandställning? 
Det är iallafall jätte fint nu, vill bara säga att jag är as pepp på att ta ut min! 
Älskar din blogg! 
En annan fråga också, har du bott på snårstigen? Venne om det var du men tror typ att vi nästan bodde grannar.
 
Svar: 1. Jag hade min tandställning i typ ett år. Taack!
2. Ja jag bodde på snårstigen när jag var mindre innan mina föräldrar skiljde sig haha.
 
Vad fick du i julklapp?

Svar: Kan berätta det i ett annat inlägg! 
 
Snyggaste killen du känner?
 
Svar: aah den var typ svår haha. Vet faktiskt inte!
 
Något du ångrar från 2012?
 
 
Svar: Jag tycker man bara ska blicka framåt. Det finns alltid saker man ångrar men vad fan gör det?
 
Hur är Andrea Lindelöw som person? Och Lottie Lindmark?

Svar: båda är huuur mysiga som helst

Kan du visa hur ditt rum ser ut? 
Hur fick du läsae? 

 Svar: 1. Hehe någon gång kan jag väl deeet. 
2. jag har typ inga läsare lol
 
Vart kommer den röda klänningen från?
 
Svar: Rare London! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0