fredag

 
hej babes, förlåt för dålig uppdatering. Fredag, woapwoap! 
Efter skolan åkte jag till torsvik (min gamla skola för er som undrade) och träffade på min gamla klass och sådär, jättemyys, och så träffade jag Adiam. Sen åkte vi hem till moi ett tag, åt och så haha. After a while kom min mamma hem så åkte Adiam och jag och min mami och min syster som kom hem idag från uppsala och handlade haha. Family-shopping, riktigt underskattat ♥
 
Ikväll är mina planer lite suddiga än så länge. Men vi får se :) Är ganska trött så lutar åt myskväll och kanske träffar Peder eller något, men vi får se. Kanske slutar med någon rolig utekväll? ;) Puss på er, ha en bra fredag♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG VILLE BARA SÄGA ATT DET FINNS EN MANLIG MODEL SOM LIKNAR DIG HAN SER TYP UT ATT VARA DIN BROR HAN HETER naleye junior DU LIKNAR HONOM VÄLDIGT MYCKE...

2013-01-25 @ 22:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0