:) :(

 
Hej mina vänner. Har varit uppe hela natten och haft extrema attacker av smärta, så jag är väl fortfarande "sjuk".. Men ingen vet vad det är, det är så nedrans irriterande! Min mamma sa att det kanske kunde tyda på stress men är inte särskild stressad så  jag vet inte riktigt.
 
Igår hade jag planerat en riktig myskväll med min syster men det hände några saker så jag stack till Peder, så tittade vi på film och drack te och hade det allmänt cooz haha. :)
 
Nu ska jag packa mina väskor så mamma kan hämta dem och köra hem dem till henne och sen ska jag sminka mig, klä på mig och träffa Ena. Jag får helt enkelt bita ihop, tänker inte vara hemma. Hatar det! Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååå var är solisarna ifrån?? Sjukt snyggaa

2013-01-19 @ 18:10:47
Postat av: Anonym

Är det nått mellan dig och peder eller är ni bara vänner? :)

2013-01-23 @ 17:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0