coooz


 
Heey boos! Vad har ni missat.. Well, på lördagskvällen så åkte först adiam hem till mig så köpte vi middag och åt det, jättecooz. Jag var forfarande sjuk as hell då men trött på att vara hemma haha så fixade mig och sådär. Sen åkte vi hem till Clara med Lucinda där det var lite peeps det var kuul ♥ Kom hem vid ett-två tror jag!
 
Söndags åkte jag, Adiam och Lucinda till Kungsträdgården och åkte skridskor haha, det var jättekul! Var så himla längesen så det var myys. Sen gick vi till Espresso House vid Stureplan och satt där resten av kvällen och käkade och så.
 
Idag har jag varit i skolan (efter en vecka, it was amaazaing :D) och efter skolan gick jag och Ena hem till henne och käka mellis innan vi drog och träna. Sen gick jag då på ett spinningpass med min syster, sen promenerade jag hem och åt middag och nu har jag precis badat, lagt ansiktsmask och såna saker. Ska mysa ner mig med någon film nu. Puss 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är det för app? Svara gärna i ett inlägg, Älskar din blogg!

2013-01-21 @ 22:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0