Ångest att skolan börjar imorgon

min goda fruulle (mild lättyoughurt vaniljsmak med bananskivor och hasselnötter)
 
Usch tycker det är jättejobbigt att komma tillbaka haha. Har vänt på dygnet toootaaaalt under lovet, somnar vid 3-4 och går upp vid typ 13.. Inte det smartaste men det blir ju lätt sena kvällar liksom. Men men! Idag ska jag förhoppningsvis träffa Ena som ääääntligen har kommit hem!! Har också planerat en promme med Sally och tror jag ska försöka träffa några andra också haha.. Jag gör alltid sådär, planerar typ 100 saker på samma dag och förväntar mig att hinna med allt.. Men äsch det löser sig haha. Ska också duscha och göra mig så taggad inför imorgon som möjligt haha. Puss

Kommentarer
Postat av: Seb

Trevligt!:)

2013-01-07 @ 19:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0