Svar på alla frågor!

 Gillar du någon just nu? :D
Svar: Nää, jättetrist haha.. Lite skönt är det väl 
 
Kan inte du lägga upp lite snygga outfits för en kille hehe?
Svar: Det här är lite najjigga saker ↓
När fyller du år? och ska du ha moppe?
Svar: 28 mars! cant waaaait. Jag ska ta moppekörkort, ja, men jag vill hellre ha en moppebil.. :)
 
Hur är det med Jedward? Tycker du fortfarande om dem?
Svar:Åh, det där är så klurigt. Jag kommer alltid tycka om dem och sådär, men jag är inte alls lika galen som för något år sen haha. Jag skulle nog inte orka åka runt halva Sverige efter dom som det ser ut nu. Det är iof svårt att säga när det inte är aktuellt men jo, jag älskar dom och det kommer jag alltid göra, de har varit en stor del av mitt liv hur töntigt det än låter haha. 
 
Dina 5 favoritappar?:)
Svar: Instagram, Tumblr, Facebook, Spotify & Pixlr Express+
 
Vad har du för Kamera? Jätte fina bilder!
Svar: Min kamera är trasig hehe, men det är en Canon500D som jag har haft ibland (min syrras) och på de senaste bilderna på mig så är det Enas kamera, no idea vad det är för märke..
 
Vad tyckte du om Sminkprodukterna du fick hem ? =:)
Svar: Jag tyckte de var bra för att vara så billigt haha! Borstarna är ju helt himmelska ♥ Primerna är bra osså, ögonbrynspennan var lite för kletig och mörk för mig så den var jag dock inte så förtjust i. Men resten var bra, absolut! :)
 
Vilken linje och skola vill du gå på i gymnasiet? är du nervös? :)
Svar: Alltså ja, det är väl klart jag är nervös. Jag är nervös för att inte bli intagen, nervös för att lämna trygga grundskolan och nervös för att börja om helt och hållet. Gymnasiet är så jävla seriöst och jag tycker redan nian är så otroligt svår så jag är verkligen jätte osäker på om jag kommer klara gymnasiet haha. Mina val är ju bestämda men de kan ändras hela vägen fram till Maj. Än så länge är iallafall mina val såhär: 
 
Du pratade ju om balen förut.. Och jag undrar bara om man liksom blir uppbjuden för att gå dit? Isåfall, vem ska du gå med?
Svar: Alltså, man kan ju såklart gå med sina tjejkompisar, det är inget konstigt med det. Jag vill dock helst bli utbjuden för jag vill verkligen ha det som en perfekt balkväll haha. Men vafan, blir jag inte bjuden av någon jag vill gå med så är inte det hela världen! Jag har ingen aning än så länge haha, men det är typ 3 månader kvar saatt.. We'll see! 
 
Vilken linje vill du gå i gymnasiet??
Svar: Sam/Beteende, Sam/Sam eller Sam/Media-PR. Inte Natur haha!
 
Äter du bara ett äpple? :(
Svar: Hehe nee det är väl olika men jag brukar äta rätt niceiga frukostar. Knäckebröd med ost, grönt te, vatten och frukt av något slag brukar jag käka. Men Granola och lättfil är också svingott haha!
 
Får du nå spons på bloggen? :)
Svar: Njaa.
 
Kan du visa din garderob?
Svar: Jag har en ganska liten garderob och alla mina kläder är typ ihopmosade så jag tvivlar på om det skulle vara särskilt intressant.. Haha
 
Om du hade typ 2-4 tusen just nu att köpa vad du ville för vad skulle du köpa? 
(tänker mest i klädesväg) 
är trött på ALLT i min garderob känns det som men har samtidigt ingen inspo till vad att köpa..
Svar: Know the feeeling.. Alltså om du vill ha mycket saker så skulle jag satsa på enkla enfärgade (typ grå, svart, vit) stickade tröjor, vita blusar, sköna lite lösa t-shirts, jeans, militärgröna braxor, någon fin vardagsklänning.. Jag skulle liksom satsa på mer användbara saker och så, sen är det bara att styla upp respektive ner det med smink och smycken och hår och sånt.:) This is some nice stuffff: 

Kommentarer
Postat av: Klara

Kan du snälla svara i ett inlägg vart den fina färgglada ponchon kommer ifrån i collaget? JÄÄÄTTTE FIN OCH SVARA SNÄLLLAA! :)

2013-02-12 @ 19:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0