söndag

 
hej på eeer! Jag har varit uppe sen nio men jag säger godmorgon ändå haha.
Så fort jag vaknade gick jag upp, drack en kopp kaffe och gick ut på en lååååång promenad.
Jag var ute i ungefär en timme, gick bara runt och funderade lite, det var så himla skönt. Jag pratade även med min älskade syster Hanna,som jag faktiskt sällan pratar med i telefon och sådär med tanke på att hon inte bor hemma, så pratade vi iaf i ungefär 20 minuter om mina problem haha, det var jätteskönt. Vi tänker ganska lika! Efter det gick jag runt i kanske tio minuter, sen pratade jag även med Filippa i typ 25 minuter. Jättecoz. Sen kom jag hem, käkade frukost och nu har jag precis duschat och ska göra i ordning mig lite. Ska åka in till stan med Mammi en snabbis, sen vill jag göra något kul så får se vad jag har för mig efter deet. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem tog bilden?

2013-02-24 @ 14:08:53
Postat av: Andrea Lindelöw

åh gosbarn!

2013-02-24 @ 14:36:05
URL: http://andrealindelow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0