Q/A

Vem hatar du mest i hela din skola?
 
Svar: Haha gud ingen!
 
Hej! Tänkte bara slänga in en kommentar haha. kollade igenom ditt blogg arkiv senaste månaderna och tänkte bara säga att din blogg är väldigt bra!! liksom varierat med bilder, kollage, text osv! trodde du skull ha en sån där ostatsig blogg, liksom två inlägg per vecka typ bara en bild och en mening eller nåt men din är väldigt bra! tror den skulle kunna bli väldigt stor om ett tag om du fortsätter så här! 
aja det va det jag tönkte säga, ps fortsätt blogga!
 
Svar: ♥ puss 
 
Känner du Victoria Winqvist?
 
Svar: Hehe neee hon dansade på min dansskola förut kommer ihåg att jag tyckte hon var hur duktig som helst för hon påminde om mig när jag var liten. söt tjeeeej
 
 
Kan du snälla svara i ett inlägg vart den fina färgglada ponchon kommer ifrån i collaget? JÄÄÄTTTE FIN OCH SVARA SNÄLLLAA! :)
 
Svar: Den har typ slutats sälja så har ingen aning! den är sååå cozi
 
 
Hej, hur många besökare har du på bloggen om dagen i snitt? 
 
Svar: Haha jättefå.. Men pallar inte satsa på bloggen ordentligt har haft för många bloggpauser för det
 
Vad tycker du är snyggast, mockajacka eller skinnjacka?
 
Svar: Jag vet inte! Mockajacka tror jag för det är inte lika mainstream hehehe på något sätt påminner skinnjackor mig om små fjortisar på grönan :pppp beror dock på hur man matchar det
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0