I'm sorry loves!

lite mysiga bilder ifrån fridas blogg
 
Har faktiskt varit riktigt keff på att uppdatera, hehe. Men jag har inte haft riktigt ork, men jag gör ett litet inlägg till er nuuu! Igår fick jag ju lov som sagt, så på kvällen var typ alla tjejer i nian hemma hos Clara och käkade middag, titta på film och myste. Det var goosigt. Sen efter det drog jag hem vid elva kanske, gick och la mig vid tolv-ett och så vaknade jag dock upp 7 idag så är svin trött at the moment haha.. Men aaaa, det är iaf jätteskönt att ha lov nu haha, vila upp sig inför helgen! Idag har jag bara hängt hos Bill typ, vi slötittade på någon film och sådär haha inget specieeellt. Men det var kul det med! Sen pallrade jag mig iväg till gymmet, tog en promenad med Peder och nu är jag hemma, duschad och ska precis städa rummet lite smått. Spårat loov.. ;) Haha! Imorgon har jag inte några direkta planer actuallii jag ska typ träna på morgonen iallafall. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du lägga upp en bild på dig och peder? :)

2013-02-22 @ 20:05:37
Postat av: emilia blomqvist

Vilka fina bilder ;)

2013-02-24 @ 11:47:54
URL: http://emiliablomqvist.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0