min helg

 Bilder från igår!!
 
Hmm, vad gjorde jag i helgeen... I fredags gick jag på bio med Andrea, det var hur mysigt som helst! Vi såg Savages, skitbra men den är typ blodig och sådär, och jag är väldigt "Lättskrämd" eller vad man ska kalla det, jag hatar blod och folk som slåss osv haha.. Men den var bra! Blake Lively är ju så stört snygg att det är ett skämt. 
 
Igår så var jag hos Adiam hela dagen och sen åkte vi hem till mig, sminkade oss och bytte kläder osv, sen åkte vi med Lucinda till Gamla stan och käkade middag, hur mysigt som helst. Efter det åkte vi hem till en tjej som heter Olivia och hade det stöört kul! Jättehög musik, vi typ dansade och aa det var iallafall jätteroligt haha, det var bara vi tjejer där men det var värt! Sen stack jag hem och var hemma typ kvart över 1 eller något. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

dricker du???

2012-10-15 @ 07:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0