answers lalala

vad hände mellan dig och ditt ex egentligne??

hoho inte så mycket, vi passa inte ihop så det funkade helt enkelt inte, vilket kanske var rätt skönt iof. Vi bråkade heeela tiden. Han är jättesnäll och sådär men vi passar verkligen inte ihop.  Vi går dock i samma klass osv så vi träffas ju varje dag haha men vi är kompisar och kan prata och sådär så det är ju skönt. Vi har en så sjukt liten skola så alla nior hänger ju med varandra så om de ska bli stelt mellan mig och Bill blir det typ stelt mellan alla så som sagt är det niceeee. Nu ska jag sluta babbla men JA det är över för länge sen.
 
röker du?

Neeeeeej
 
vart redigerar du dina bilder?
 
picmonkey.com all the way hahah, när jag var yngre använde jag gimp fett mycket nu förstår jag mig typ inte på det

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser du dig själv som populär? :P

2012-11-01 @ 23:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0