vintertid

 
- Om man inte pallar ta sig till gymmet, gör några övningar hemma. Jag har ett halvtimmesprogram med styrka och lite kondition jag försöker göra varje dag. Jag har dock inte gjort det på typ en vecka för jag har varit så jävla trött efter jobbet men jag ska sätta igång imorgon, typ gå upp tidigt och försöka hinna med det innan jag åker till jobbet.. Powerwalka kan man också göra det är inte så jobbigt. Sen är det ofta så att om man bara kan ta sig till gymmet så brukar man kunna kötta haha. Men ja, man blir automatisk tröttare på vintern med mörkret och sådär så det är heeelt naturligt haha.
 
- Eftersom man ofta blir blek på vintern och jag iallafall känner mig 100 gånger fulare och ofräschare när jag är blek så finns det ju faktiskt sätt att behålla den fräscha sommarbrännan. Brun-utan-sol är ju en ofarlig metod iaf, men det kan vara jäävligt svårt att få det att bli fint på. Fläckar är aldrig snyggt så om ni ska använda det, se till att det verkligen blir jämnt över hela kroppen, och tvätta händerna efter. Såklart kan man sola solarium också, det är typ lite skönare för det är inte så mycket kladd och det är ju en "naturlig" bränna men det är ju farligt. Men som sagt, brun-utan-sol, solarium osv.. Feel freesch
 
TA HAND OM ER SJÄLVA no joke! ta långa bad, smörj in er med massa goda krämer, baka, måla naglarna, ha riktiga myskvällar och ladda ner massa bra filmer. Man mår stört mycket bättre då! 
 

jag brukar typ ha stört mycket ångest inför vintern för jag mår bättre på alla sätt och vis under sommaren. Det är då jag går ner i vikt, blir brun och fräsch, man kan gå runt osminkad, man kan använda alla kläder och man kan vara utomhus mycket mer lalalal. Men man får vara positiv, det är ändå mysigt med vintern.. Julafton, glitrrande snö, julbak, advent.. Cooz ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

önskar helt seriöst jag såg ut som dig, du är så jädra perfekt!! och du verkar faktiskt jättesnäll. vad är du nöjdast med ditt utseende? :)

2012-11-11 @ 17:12:32
Postat av: Anonym

var kommer din blus/klänning ifrån? :p

2012-11-11 @ 17:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0