vaapppee <3

 
the coziest prao of all taaaaajm! sorry för att jag ej har uppdaterat men jag har verkligen varit skiiittrött när jag har kommit hem så har typ legat och tittat på film och dött haha. Jag har praoat på vapiano gamla stan hela veckan och dom har världens mysigaste personal där osv och allt var bara jättecooz! Vi började dagarna med att stå i preppen typ, packa kött och kyckling och sånt och typ skära smör osv hahah vi preppade heeelt enkelt. Sen gjorde vi lite random stuff, gick ut i servicen kanske och typ hämtade disk eller så kunde vi stå i receptionen och hälsa alla välkomna och så vidare. Sen brukade vi käka och då fick vi välja i princip vad vi ville men är så jävla trött på deras mat just nu hahaha men det var niceee! efter det var vi typ i service igen och sådär under lunchruschen för då är det sjuukt stressigt. efter det gjorde vi lite olika saker, vi fick baka och göra lite annat hehe. Vi hade så jävla rolig personal så vi hängde med dom också och fick göra pizza och sånadär saker det var verkligen hur kul som heeelst haha! kan låna lite bilder av sally när hon lägger upp dom men ja ja jättemysig prao! kan staarkt rekommendera den. och om ni ska käka på vapiano så ät i gamla stan! :) <3

Kommentarer
Postat av: seb

stilig personal;)

2012-11-21 @ 18:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0